Դա իմ առաջին փորձն էր, ես 21 տարեկան էի և մտածում էի, որ ժամանակն է հասուն ձևով բավարարելու պահանջս: Այդ ժամանակ բոլոր ընկերներս ապրում էին սեռական կյանքով, ու մենակ ես էի, որ դեռ չէի փորձել։ Որոշեցի գնալ մարմնավաճառի մոտ․ կատարյալ ձախողում, ոչինչ չստացվեց, լրիվ թույլ վիճակ էր։ Հետո փորձեցի գնալ մի ուրիշ մարմնավաճառի մոտ՝ մտածելով, որ խնդիրը մի գուցե աղջկանից է, բայց միևնույնն է՝ չստացվեց։ Հիմա ինձ շատ վատ եմ զգում, չեմ հասկանում՝ ինչու՞ բոլոր ընկերներիս մոտ ստացվում է, իսկ իմ մոտ՝ ոչ։

-Նախ ասեմ, որ երիտասարդ տարիքում էրեկցիայի հետ կապված խնդիրները ավելի շուտ նյարդահոգեկան ծագում ունեն և կապված են հուզական լարման հետ։ Այնուհանդերձ, անկախ տարիքից, նման դեպքերում մենք նախևառաջ հերքում ենք խնդրի առաջացման օրգանական պատճառները՝ կատարելով համապատասխան հետազոտություններ։ Տարբերակիչ ախտորոշման համար բժշկին օգնում են նաև ձեռնաշարժության ժամանակ և առավոտյան ի հայտ եկող էրեկցիաները։ Սովորաբար, եթե դրանք պահպանված են, ապա քիչ հավանական է, որ խնդիրը լինի ֆիզիկական դաշտում։ Թեև դրանց բացակայությունն էլ միանշանակ չի վկայում խնդրի ֆիզիկական լինելու մասին։

Հիմա փորձենք իրարից տարբերել երկու երևույթ՝ սեռական ցանկություն և սեռական գրգռում: Շատ հաճախ այս երկու՝ իրար հետ սերտորեն կապված, բայց միևնույն ժամանակ իրարից խիստ տարբերվող դրսևորումները՝ ցանկությունը և գրգռումը նույնացվում են, ինչի պատճառով էլ մարմնական դրսևորումները ոչ ճիշտ մեկնաբանության են արժանանում։ Պետք է իմանալ, որ Եթե տղամարդը տվյալ պահին չունի սեռական որևէ ցանկություն, ապա նրա մարմինը դժվար թե սեռական գրգռման արձագանք դրսևորի։ Կենցաղային մտածողության մեջ կա մի սխալ պատկերացում, որ եթե գնացել ես սեռական հարաբերություն ունենալու, ու դա է ենթադրում ստեղծված իրավիճակը, ապա մարմինն անկախ ամեն ինչից, պետք է մեխանիկորեն ծառայի: Բայց փոխարենը առճակատում է տեղի ունենում մարմնի անտարբերության հետ։ Ինչո՞ւ, որովհետև հանդիպումը մարմնավաճառի հետ երիտասարդի ներսում արթնացնում է ոչ թե շահագրգիռ տղամարդուն, ոչ թե գրգռված որձին, այլ ուրիշ հետաքրքրություններ ունեցող ավելի գիտակից էակի, ում համար կարևոր է ոչ այնքան սեռական, որքան մի գուցե իմացական բավարարումը։ Ուրեմն շատ առողջ է, որ նման կնոջ հետ հանդիպումից, սեռական գրգռում չի առաջանում:

Իսկ ինչո՞ւ է իմ ընկերների մոտ առաջանում, իսկ իմ մոտ՝ ոչ, ես փորձել եմ շատ տարբեր մարմնավաճառների մոտ գնալ։

Կարդալ ավելին

-Ձեր և նրանց տարբերությունն այն է, որ դուք ավելի բաց եք մտքով, դրա համար էլ տեսնում եք ավելին, քան միայն սեռական օբյեկտ հանդիսացող կինն է, մինչդեռ նրանք ավելի խորը խնդիր ունեն, նրանք այնքան փակ են, որ այլևս աշխատում է նրանց միայն կենդանական բնազդը, այստեղ նրանք ոչնչով չեն տարբերվում օրինակ՝ առնետներից կամ ճագարներից, դուք մի աստիճան բարձր գիտակցություն ունեք և ավելի մոտ եք գտնվում մարդուն բնորոշ սեռականություն դրսևորելուն։

Ստացվում է, որ սեռական գրգռումը կենդանական դրսևորո՞ւմ է։

-Սեռական գրգռումը բնազդային ռեակցիա է, որը մեր մեջ դրված է սերնդաշարունակության համար: էրեկցիան, որպես այդ բնազդի իրականացման միջոց, առաջանում է առնանդամի հարթ մկանների թուլացման հետևանքով, այդ ժամանակ արյան ներհոսը դեպի առնանդամ ուժեղանում է, իսկ արտահոսը դժվարանում, արդյունքում արյան լրացուցիչ քանակություն է կուտակվում առնանդամի ներսում, որի շնորհիվ էլ այդ օրգանը մեծանում և պնդանում է: Հիմա…, կարևոր է հասկանալ, որ բոլոր այս ռեակցինաերը տեղի են ունենում առանց տղամարդու մասնակցության, նա կարող է իմանալ թե որն է էրեկցիայի առաջացման մեխանիզմը, բայց իմանալը չի նշանակում, որ նա մասնակցում է դրան, չի կարելի ասել, որ ձեզ հաջողվել է կալցիումական իոնները դուրս մղել առնանդամի հարթ մկաններից… կամ ստացվել է արգելափակել արյան հետհոսի բոլոր ճանապարհները…. տղամարդը չի կարող ասել, որ դա իր արժանիքն է, իր վաստակը: Եվ եթե նա իր առնանդամի պնդանալով է ինքնահաստատվում, ապա նա պարզապես մոլորության մեջ է, քանի որ դրանում իր մասնակցությունը զրո է: Այն ինչը մարդուն զանազանում է կենդանուց, դա իմաստային ապրումներն են, որով սեռաբնազդայինը դառնում է էրոտիկ-սեքսուալ, այսինքն՝ մարդու սեռական կյանքը էրոտիկ կյանքն է՝ լեցուն երևակայություններով, իմաստավորումներով, ստեղծագործականությամբ։

Իսկ ինչպե՞ս կայանալ իբրև տղամարդ, եթե մարմնավաճառն իմ մոտ չի արթնացնում տղամարդուն։ Ո՞րն է այդ ուղին։

-Տղամարդու ինքնահաստատումը նախևառաջ հաստատումն է իր ինքնության վրա։ ՏղաՄԱՐԴԸ չի կարող կնոջը վերաբերվել իբրև մսի կտոր, նա ձգտում է ստեղծել հարաբերություններ, որտեղ կնոջ հետ սեռային ապրումները այդ հարաբերության բնականոն զարգացման հետևանքն են, այդ ժամանակ ցանկություն է առաջանում սիրած էակին ինչքան հնարավոր է մոտ գտնվելու, այդ ցանկությունը փոխանցվում է մարմնի լեզվին և հնարավոր է դառնում սիրո դրսևորման ևս մի ձև, մարմնականը: Այստեղ տղամարդու սեռային ինքնադրսևորումն անարգելք է ընթանում, որովհետև նա ոչ մի տեղ չի չարաշահում և օգտագործում կնոջը, այլ կնոջ հետ փոխլրացնող միության մեջ է:

Փակել